fbpx

Når frokosten overrasker lidt ekstra

Hos DinnerdeLuxe handler frokosten ikke kun om at stille sulten – det handler i lige så høj grad om at skabe oplevelser, der samler mennesker. Ét af de initiativer, der har fået særlig opmærksomhed hos flere frokostkunder, er Surprisemiddag-konceptet.

Frokosten er en vigtig del af hverdagen

“Vi kører Surprisemiddage cirka hver 10. måned hos de lidt større kunder,” fortæller KOKsulent Andreas Lyhne. ”Det er en dag, hvor køkkenet leger med de lidt mere eksklusive råvarer. Middagen er typisk opbygget som en 3-retters menu: en kold forret med f.eks. lækker fisk, skinke eller pølser, en hovedret med to slags kød, ofte ledsaget af Pommes Anna og trøffel- eller rødvinssauce – og til sidst en kage eller anden sød dessert.” Hos BORG Automotive A/S i Funder, hvor cirka 90 medarbejdere er samlet, er frokosten en vigtig del af hverdagen. Assistant Trine Vang Ubbesen fortæller, at den daglige frokost fungerer som et fælles samlingspunkt – især efter flytningen til større kontorfaciliteter: “Man ser ikke nødvendigvis alle kollegaer i løbet af dagen, men her er frokosten en god anledning til at mødes og få en snak på tværs af afdelinger.” Derfor vakte det også stor begejstring, da virksomheden fik serveret en Surprisemiddag. Og når kantinen pludselig byder på noget ekstraordinært, bliver det bemærket.
PXL_20250522_092501319
"Mine kollegaer har glædet sig rigtig meget til Surprisemiddagen. Det skaber en positiv hype omkring frokostordningen. Og at DinnerdeLuxe også gør noget ud af at pynte op og skabe en hyggelig stemning – det lægger folk mærke til. De synes, det er fedt."
Kundeudtalelse af DinnerdeLuxe frokostordning
Trine Vang Ubbesen
Assistant

Helhedsoplevelsen er omdrejningspunktet 

Andreas understreger, at det netop er helhedsoplevelsen, der er omdrejningspunktet for konceptet: “Vi skruer op for alt – både mad, præsentation og kontakt. Vi har altid en faglært med, som skærer kød, pynter op og er med til at skabe den her helhedsoplevelse. Samtidig får vi talt med dem, der bruger kantinen hver dag. Vi står ansigt til ansigt, får direkte feedback og indblik i, hvad der fungerer, og hvad vi kan gøre bedre. Det er en kæmpe styrke for os som frokostleverandør.”

Kvaliteten af maden bliver rost af Trine, som fremhæver den gode variation mellem velkendte favoritter og retter, man ikke lige selv ville lave derhjemme. Hun sætter samtidig pris på det professionelle samarbejde med DinnerdeLuxe: “Samarbejdet med DinnerdeLuxe er godt og konstruktivt. Hvis der opstår en udfordring, er de hurtige til at svare – og der bliver altid taget hånd om tingene på en god måde.”

Med Surprisemiddag-konceptet skaber DinnerdeLuxe en særlig dag i kantinen, der giver både madoplevelsen og dialogen ekstra opmærksomhed.

Kontakt vores KOKsulenter for et godt tilbud på frokostordning i din virksomhed

Andreas Lyhne - KOKsulent hos Dinnerdeluxe til surprisemiddag hos BORG Automotive

Andreas Lyhne

Mobil: +45 25 28 28 60
Mail: andreas@dinnerdeluxe.dk

Ronnie Jannik Borregaard – Koksulent hos DinnerdeLuxe

Ronnie J. Borregaard

Mobil: +45 31 55 17 50
Mail: ronnie@dinnerdeluxe.dk